خرید هارد HDD HPE 900GB SAS 10K 12G DS

قیمت:

5,400,000 تومان

ظرفیت : 900 گیگابایت

پارت نامبر -> PN-> 785069-B21

رابط یا درگاه : SAS

RPM (سرعت) : 10K

نرخ انتقال : 12G

فرم فکتور : SFF

کیج یا کدی :دارد

وضعیت: نو – یکسال گارانتی

نوع بسته بندی: بالک

فریمور : DS

موجود

توضیحات

HPE 900GB SAS 10K 12G

 

مقدمه

شما برای راه اندازی سرور خود در هر زمینه ای، احتیاج به خرید هارد مناسب برای آن دارید. خرید هارد سرور HP احتیاج به در نظر گرفتن فاکتور های خاصی دارد. مثلا این که شما باید تصمیم بگیرید که این هارد را برای چه کاری و چه حجمی از اطلاعات لازم دارید و نکاتی از این قبیل. کارشناسان HPTIME برای راحت تر کردن خرید شما همواره راهنمایی های جامعی برای خرید سرور HP و تجهیزات جانبی آن ارائه کرده است. در این قسمت، مشخصات فنی هارد HDD HPE 900GB SAS 10K 12G هم هست، که می توانید جزئیات آن را مطالعه نمایید.

 

راهنمای خرید هارد HPE 900GB

برای این که بتوانید فعالیت های خود را بدون مشکل و توقف پیش ببرید، باید ظرفیت کافی برای ذخیره سازی اطلاعات آن ها را داشته باشید. در صورتی که هارد خریداری شده کمتر از حجمی باشد که شما لازم دارید، اطلاعات شما یا ذخیره نمی شوند و یا دچار آسیب و مشکلات زیادی می شوند. به همین دلیل بهتر است که حتما قبل از انتخاب یک دید کلی از دیتا های مورد نیاز خود داشته باشید، تا راندمان کارتان هم افزایش پیدا کند.

حداکثر ظرفیت یک هارد تاثیر زیادی در قیمت و هزینه خرید آن دارد. یعنی شما می توانید به جای خرید، HDD HPE 600GB SAS 10K 12G، با کمی هزینه بیشتر هاردی با ظرفیت بالاتر خریداری کنید. سرور های اچ پی بر اساس طراحی های خاصی که دارند، می توانند از حافظه های داخلی با ظرفیت های متفاوت پشتیبانی کنند. هارد سرور اچ پی مدل HDD HPE 900GB SAS 10K 12G هم یکی از همین هارد هاست. شما به کمک این هارد می توانید، یک سر و سامانی به اطلاعات سرور خود بدهید.

 

خرید هارد 900GB SAS 10K اچ پی:

مجهز کردن سیستم های کاری یکی از روش های موثر در افزایش بهره وری و سود دهی بشمار می آید. این مجهز کردن می تواند از کوچکترین قطعات شروع شده و به اصلی ترین تجهیزات ختم شود. در یک پروژه یا سیستم اداری سرور hp اصلی ترین جزء تجهیزات دیجیتال و انتقال اطلاعات محسوب می شود. پس مهم است که همیشه آن را امن، سالم و به روز نگه دارید.

ظرفیت هارد HDD HPE 900GB SAS 10K 12G، حداکثر 900 گیگابایت است. پس شما می توانید تا 900 گیگ دیتا و اطلاعات خود را در این هارد ذخیره کرده و از آن ها بک آپ بگیرید. نوع کاربری این هارد سازمانی یا حرفه ای است، پس شما می توانید با خیال راحت برای مدیریت اطلاعات کاریتان روی هارد 900GB SAS 10K 12G حساب کنید. گارانتی یک ساله این حافظه داخلی سرور های اچ پی هم تضمین می کند که هیچ مشکلی در استفاده از این هارد برای سرور و تجهیزات شما پیش نمی آید. همچنین امکان پشتیبانی طولانی مدت از داده های ورودی و خروجی سرور هم توسط این هارد، وجود دارد.

 

مشخصات فنی :

نرخ انتقال اطلاعات در هارد سرور اچ پی HDD HPE 900GB SAS 10K 12G داری 12 گیگایت بر ثانیه میباشد.

نوع رابط کاربری این هارد برای اتصال به سرور اچ پی، از نوع SAS می باشد.

حداکثر سرعت چرخش دیسک در هارد، 10.000 دور در دقیقه یا همان 10K میباشد.

پارت نامبر این هارد شامل پارت نامبر اصلی آن یعنی PN-> 785069-B21 میباشد.

به جز این، بدنه هارد نیز یک پارت نامبر دارد که بعنوان پارت نامبر بدنه معروف است که PN -> 781514-004 میباشد.

معیار اصلی ما پارت نامبر اصلی هارد که با B21 به اتمام میرسد میباشد.

 

منبع : صفحه محصول در وب سایت رسمی HPE

توضیحات تکمیلی

درگاه هارد

SAS

نرخ انتقال

12G

سرعت هارد

10K

نسل

Gen 10, Gen 8, Gen 9

فرم فکتور

(2.5)SFF

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “HDD HPE 900GB SAS 10K 12G”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *