خرید سی پی یو Gold 6226R - فروش تخصصی سرورهای HP

قیمت:

تماس بگیرید

خانواده : 2nd Generation Intel Xeon Scalable Processors

موارد استفاده : سرورهای HP نسل Gen10

کد محصول : Products formerly Cascade Lake

هسته فیزیکی :  16Core

رشته پردازشی : 32Th

فرکانس پایه : 2.90Ghz

فرکانس توربو : 3.90Ghz

حافظه کش : 22 مگابایت

نوع کش :intel Smart cach

نوع RAM مناسب : DDR4-2933

توضیحات

خرید سی پی یو Gold 6226R

 

مقدمه

سرور ها، سیستم های مهمی هستند که از آن ها برای نگهداری، دریافت، بارگذاری و انتقال اطلاعات استفاده می شود. در دنیای امروز، سرعت و امنیت بالا حرف اول را در کسب و کار های دیجیتالی می زند. استفاده از تجهیزات استاندارد، یکی از کار هایی است که شما با کمک آن می توانید به این شرایط دست پیدا کنید. خرید سی پی یو Gold 6226R پیشنهاد کارشناسان hptime به کاربرانی است که به خروجی مفید سرور های خود اهمیت می دهند. در ادامه مطلب می توانید اطلاعات بیشتری درباره Intel Xeon Gold 6226R processor کسب نمایید.

 

اطلاعات لازم قبل از خرید

تجهیزات دیجیتال در هر سطحی نیاز به بررسی و آشنایی دقیق دارند. اگر قرار است سرور hp خود را برای مدت های طولانی پشتیبانی یا به عبارت بهتر بیمه کنید، cpu سرور اچ پی Gold 6226R processor بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این پردازنده کاربری منحصربفردی ندارد. بنابراین شما می توانید از سی پی یو gold 6226r در سیستم هایی با کاربرد های مختلف استفاده نمایید.

پیدا کردن پردازنده ای که قیمت مناسبی داشته باشد و بتواند مدیریت کاملی از اطلاعات سرور های شما ارائه دهد، احتیاج به بررسی دقیقی دارد. Intel Xeon Gold 6226R processor محصولی است که معمولا در چنین موقعیت هایی به کاربران سرور های Hp پیشنهاد می شود. تجربه خرید بسیاری از کاربران فروشگاه اچ پی تایم هم نشان می دهد که انتخاب درستی در خرید سی پی یو Gold 6226R اتفاق افتاده است. همچنین با توجه به مناسب و به صرفه بودن قیمت خرید سی پی یو Gold 6226R، شما می توانید با صرف هزینه معقولی به یک پردازنده با آپشن های متنوع دسترسی پیدا کنید.

 

مزایای خرید سی پی یو Gold 6226R

پردازنده های نسل 10 سرور های hp از بروزرسانی های زیادی برخوردار هستند. بسیاری از مشکلات و باگ های موجود در Cpu های نسل قبل در این پردازنده های برطرف شده است. Intel Xeon Gold 6230 processor از جمله سی پی یو های نسل دهم اینتل است که شامل این ویژگی ها می شود. اما خیلی از اوقات نیازی به خرید پردازنده هایی در سطح سازمانی نیست. در چنین شرایطی خرید Gold 6226R processor انتخاب بسیار مناسبی برای کاربران خواهد بود.

این پردازنده هم مانند دیگر سی پی یو های G10 سری گلد اینتل در سال 2019 به بازار های جهانی معرفی شد.

ظرفیت حافظه Intel Xeon Gold 6226R processor طبق اطلاعات ارائه شده توسط اینتل، 1 ترابایت است. بنابراین می تواند بخش زیادی از دیتا هایی ذخیره شده در سرور های شما را ساماندهی کند. از طرفی هم سرعت حافظه این سی پی یو 2933 مگاهرتز است. پس کاربران این سی پی یو، زمان زیادی را در فعالیت های خود از دست نمی دهند و باعث ایجاد رضایت بیشتر در آن ها می شود.

 

مشخصات سی پی یو Gold 6226R

حافظه خطایاب ECC، یکی از رم های خارجی است که قابلیت اتصال به Intel Xeon Gold 6226R processor را دارد.

Gold 6226R processor دارای 6 کانال حافظه می باشد.

سی پی یو Gold 6226R دارای لیتوگرافی 14 نانومتر است.

 

منبع : صفحه محصول در وب سایت رسمی HPE

توضیحات تکمیلی

نسل

Gen 10

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Intel Xeon Gold 6226R processor”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *