خرید سی پی یو Gold 6210U - فروش تخصصی سرورهای HP

قیمت:

تماس بگیرید

خانواده : 2nd Generation Intel Xeon Scalable Processors

موارد استفاده : سرورهای HP نسل Gen10

کد محصول : Products formerly Cascade Lake

هسته فیزیکی :  20Core

رشته پردازشی : 40Th

فرکانس پایه : 2.50Ghz

فرکانس توربو : 3.90Ghz

حافظه کش : 27.5 مگابایت

نوع کش :intel Smart cach

نوع RAM مناسب : DDR4-2933

توضیحات

خرید سی پی یو Gold 6210U

 

مقدمه

اطلاعاتی که توسط شرکت های سازنده پردازنده به کاربران ارائه می گردد، شامل مشخصات و جزئیات فنی آن ها می شود. بنابراین دریافت راهنمایی هایی لازم درباره آن ها به شما کمک می کند که بتوانید بر اساس شرایط کار خود، پردازنده مناسبی را انتخاب نمایید. خرید سی پی یو Gold 6210U در سال های اخیر بین کاربران سرور های hp افزایش خوبی داشته است. با توجه به ویژگی ها و مزیت های زیاد Intel Xeon Gold 6210U processor، در ادامه hptime اطلاعاتی برای شما آماده کرده است که پیشنهاد می کنیم با دقت آن ها را مطالعه نمایید.

 

اطلاعات لازم قبل از خرید

پردازنده Gold 6210U processor با کد پردازشی 6210U در فوریه سال 2019 میلادی توسط کمپانی اینتل به بازار های جهانی عرضه شد. این پردازنده مانند سی پی یو هایی دیگری مثل Intel Xeon Gold 6212U processor از سری Gold پردازنده های اینتل می باشد. نکته جالبی که درباره این پردازنده وجود دارد این است که فعلا تولید آن متوقف نشده و همچنان در حال ارائه می شود.

علاوه بر این قیمت خرید سی پی یو Gold 6210U هم با توجه به ویژگی های متنوع آن کاملا اقتصادی و مناسب است. کیفیت بالای این محصول حتی حس اطمینان را در کارشناسان فنی اچ  پی تایم هم فراهم کرده است. لذا ضمانت و خدمات پس از فروش Gold 6210U processor اینتل هم از سوی این کارشناسان به طور کامل پشتیبانی می شود.این پردازنده در مقایسه با CPU های دیگر، امکانات و مزیت های زیادی را به کاربران خود ارائه می دهد.

Intel Xeon Gold 6210U processor، سی پی یو نسل 10 اینتل است که دارای لیتوگرافی 14 نانومتر و مقیاس پذیری 1S می باشد. با اینکه قرار است کشفیات دقیق تری نسبت به اطلاعات سی پی یو داشته باشیم، اما در صورت داشتن هر گونه سوال و راهنمایی در باره این محصول می توانید با کارشناسان فروش Hptime تماس بگیرید.

 

مزایای خرید سی پی یو Gold 6210U

ظرفیت حافظه پردازنده برای کاربران سرور های hp اهمیت بالایی دارد. بسیاری از فعالیت ها حجم بالایی از اطلاعات را شامل می شوند. بنابراین به پردازنده ای احتیاج دارند که با داشتن ظرفیت کافی، پشتیبانی کامل و قابل اطمینانی از آن ها داشته باشد. ویژگی بارز یک سی پی یو سرور hp مثل Intel Xeon Gold 6210U processor همین ظرفیت ذخیره سازی و پشتیبانی بالاست که شامل 1 ترابایت حافظه داخلی سی پی یو می شود.

هزینه های استفاده از این سی پی یو هم چندان زیاد و مشکل ساز نیست. چون هم روش های نگهداری کم دردسر و ساده ای دارد و هم نسبت به بسیاری از CPU سرور های Hp توان مصرفی کمتری دارد. درمورد میزان برق مصرفی این پردازنده باید گفت که حداکثر 150 وات از ذخیره برق سرور شما را به خود اختصاص می دهد.

 

مشخصات فنی سی پی یو Gold 6210U

رم های خارجی مناسب برای اتصال به پردازنده Gold 6210U processor شامل حافظه های خارجی DDR4-2933 و ECC می شود.

نوع کاربری Intel Xeon Gold 6210U processor از نوع سرور می باشد.

سرعت حافظه سی پی یو gold 6210u حداکثر 2933 مگاهرتز است.

 

منبع : صفحه محصول در وب سایت رسمی HPE

توضیحات تکمیلی

نسل

Gen 10

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Intel Xeon Gold 6210U processor”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *